23 Ağustos 2013 Cuma

ŞİFA MELEKLERİNE DUA :::::::





  • HASTALAR İÇİN ŞİFA MELEKLERİNE DUA

  • Bana gelen bir çok kanser vakası ve ağır kronik hastalar var onlara verdiğim bir şifa duasını sizlerle de paylaşmak istedim. Eğer hasta yakınlarınız varsa ya da siz de benim gibi hasta iseniz bu duayı şifa meleklerine okuyun. Onların sizin dualarınızı Allah'a ulaştıracağına ve şifalanacağınıza inanın.

  • ŞİFA DUASI:

  • TÜM MELEKLER VE ŞİFA MELEKLERİ VE KORUYUCU MELEKLERİ, SİZLERİ BİLİYORUM. 

  • YARADAN SİZİ ORDULAR HALİNDE DÜNYAYA YOLLAYARAK BİZLERİ ŞİFALANDIRIP KORUMANIZ İÇİN GÖREVLENDİRİYOR. 

  • SİZDEN ŞU............(YA DA İSTEDİĞİNİZ BİRİ İÇİN) ŞU KİŞİNİN BU ............HASTALIĞINA ŞİFA DİLİYORUM. 

  • SESİMİ, YARDIM İSTEĞİMİ YARADANA ULAŞTIRIN, LÜTFEN. 

  • İNANIYORUM Kİ YARADAN BENİM EN İYİ ŞEKİLDE NASIL ŞİFALANACAĞIMI BİLİYOR VE BANA YARDIM EDİYOR. 

  • DUYGUSAL VE RUHSAL ŞİFAM İÇİN YARADANA VE MELEKLERİNE TEŞEKKÜR EDİYORUM. 

  • LÜTFEN ŞİFA MELEKLERİ, BEN SİZİ SEVİYORUM VE YARADANIN ADINA SİZLERİN ŞİFA ENERJİLERİNİZLE VE YAŞAM ENERJİNİZLE BENİM RUHUMU BEDENİMİ VE AKLIMI ŞİFALANDIRMANIZ İÇİN YARDIM İSTİYORUM. 

  • TÜM DÜNYADA Kİ İNSANLAR İÇİN YARDIM İSTİYORUM. 

  • LÜTFEN MELEKLERİM GÖKLERDEN ŞİFA IŞIKLARINIZI ÜZERİME DÖKÜN VE BUNU BANA HİSSETTİRİN. 

  • TEŞEKKÜR EDERİM, MELEKLERİM .



  • Evet, sevgili okurlarım bu duayı ben yıllardır ederim ve meleklerin o inanılmaz enerjisini tüm varlığımda hissederim. Şimdi tüm danışanlarıma bu duayı veriyorum. Özellikle dediğim gibi bazı kronik hastalıkları olanlara... 

  • Onlardan bana gelen cevaplar gerçekten iyileştikleridir. Bu iyileşme bazen çok hızlı bazen de çok yavaş olabiliyor. Yaradan nasıl olmasını istiyorsa öyle de oluyor. Duanızı sadece inançla edin ve onların ışığını hissedin.

  • İyileşme ne şekilde olursa olsun, başlasın. 

  • Sevgiler, melek olun melek kalın.

  • Sizlerin de ışığı şifa olsun...
  •  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..