14 Şubat 2014 Cuma

Ruh eşime ....


RUH EŞİME 
SONSUZA KADAR 

HER ŞEY SENİN İÇİN YANIMDA OLMASAN DA

Sevgili Ruh Eşim, neredesin bilmiyorum. 
Diğer yarım, sen hala yoksun. 

Biliyor musun, tam değil, eksik bir yanım. 
Hissediyorum, sen buradasın bu yaşamdasın biliyorum. 
Sen de beni hissediyorsun. 
Bugün sevgililer günü, yıl dönümümüz sevgili yarım. 
Şimdi masamda kırmızı güllerim ve iki kadeh var. 
Senin ve benim için. 
Bir yerlerde sende kutluyorsun, biliyorum. 
Sen de bakıyorsun kırmızı güllere, elindeki kan kırmızı şaraba. 
Biliyorum elindeki kadehte beni hissediyorsun. 

Ben mum alevinde senin sıcaklığını hissediyorum.
Sevgilim, seni seviyor ve bekliyorum. 
Senin de eksik bir yanın hissediyorum. 
Ruh eşim, sonsuza kadar,
SEVGİLİLER GÜNÜN KUTLU OLSUN...
Aksu büyükatlı.
Altın melek.

telif hakkı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..