17 Kasım 2014 Pazartesi

Size benzeyen insanlara mı çekiliyorsunuz, yoksa sizden farklı olanları mı?

Size benzeyen insanlara mı çekiliyorsunuz, yoksa sizden farklı olanları mı?
Önce bunu keşfedin. Egonuzu kullanmadan kendinizi keşfedin ve sorunun kaynağına inelim.
Doğru kişiyi neden yaşamıma çekemiyorum, diyorsanız eğer sorun her şekilde aslında sizdedir.
Hep şöyle zannederiz: Sorunlu insanlar bizi buluyor.
Hayır, bunu biz istiyorsunuz.
Bir çok terapi, hipnoterapi seansımda kişiler hiç farkında olmadan yaşamlarına çektikleri kişilerin hayatlarını zehir ettiklerini söylüyorlar.
Oysa öncelikle farkına varmamız gereken şey, kendimiz olmalıyız.
Ben kimim?
Nasıl biriyim?
Ne yapıyorum da, bu kişi ya da kişiler benim hayatımın içinde? Buna neden izin veriyorum?
Bu sorunun kaynağı şimdi ki yaşamında mı? Yoksa geçmiş yaşamlarınızda mı saklı?
Karmalar, geçmiş yaşam karmaları, şimdi ki yaşam karmaları...
Mutlaka çözüm gerektirirler. Hiçbir kimse bir başkasının yaşam kalitesini düşüremez.
Buna izin vermek size sunulan yaşamı başkalarının kullanmasına izin vermektir.
Hiç kimsenin duygularınızı, sevginizi, hayatınızı kullanmasına izin vermeyin.
Herkese verilen yaşam hakkı, tekamül için bir ödüldür.
Bu tekamül sürecinde Allah'a ulaşmak yerine kendinizi aşağıya çektirmeyin...
Aksu Büyükatlı
Alıntı yapılamaz
Paylaşalım lütfen..
Işık olun ışıkla kalın sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..