17 Aralık 2014 Çarşamba

İşimde daha yaratıcı ve başarılı olmaya niyet ediyorum.

İşimde daha yaratıcı ve başarılı olmaya niyet ediyorum
Yatağınıza uzanın uykuya geçmeden önce yavaş sakin ritimlerle nefes alın verin yavaş yavaş derinleşinleştiğini hissediceksiniz yani sakin huzurlu olmak anlamında aklınıza gelen tüm düşüncelerin akıp gitmesine izin verin . şimdi sadece yapacağınız olumlamaya yani yaratıcılığınıza odaklanın
İşimde her gün daha çok başarılı ve yaratıcıyım
İşimde kendime güveniyorum
İşimde her gün daha başarılıyım
İşim beni mutlu ediyor
işime her gün daha çok motive oluyorum
işim istediğim geliri sağlıyor
gelirim her gün dahada artıyor
işimi severek yapıyorum
işimle ilgili yeniliklere açığım
işimde her gün dahada yaratıcıyım
iş arkadaşlarım ve ben her gün daha uyumlu ve mutluyuz
iş arkadaşlarım ve benim başarılarımı fark ediyor ..
Sevgili okurlarım,
Olumlama, imgeleme ve çalışmalar yapıyor ama başarılı olamıyorsanız,
Ya da bir çok kitap, medya yayınları sorunlarınıza cevap veremiyorsa mutlaka derinlerde ruhsal ya da duygusal blokeler var demektir.
Bunu ancak yardım alarak çözebilirsiniz.
Bilinçaltı ya da geçmiş yaşam blokeleri çözülmedikçe, çalışmalarınıza cevap alamazsınız.
Aksu Büyükatlı
Kitabımdan alıntıdır
paylaşabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..