17 Aralık 2014 Çarşamba

Kendime ve insanlara güvenemiyorum. İnanmakta zorlanıyorum.

Sevgili okurlarım,
Çalışmalarınızdan önce kendinize söz verin ve niyet edin.
Değişimi kendim için niyet ediyor ve kolaylıkla olması için onaylıyorum.
Kendime ve insanlara güvenemiyorum. İnanmakta zorlanıyorum. Bu da bana büyük sorunlar çıkarıyor.
Etrafımda dostum kalmadı. Bu güvensiz tavrımdan dolayı sevdiklerim tek, tek hayatımdan çıktılar.
Aşk ve iş hayatım, aile, dostluk, ilişkiler hepsi zaman içinde tükendi ve yalnızım.
Artık kimseye güvenmediğim için kimse de bana güvenmiyor.
Artık kendimi yalnızlığın içine ittim.
Yine de halen kimseye inanmıyorum, güvenemiyorum diyorsanız...
Bu olumlama çalışmalarını yapabilirsiniz.
Kendime her gün daha çok güveniyor ve inanıyorum.
Ben kendimdeki olumlu değişimi kabul ediyor ve onaylıyorum.
Ben kendimi ve hayatımdaki insanları seviyorum.
Hayatımdaki insanlara her gün daha çok inanıyor ve güveniyorum.
Zihnimdeki, kalbimdeki, ruhumdaki negatif duygular benden her gün daha çok uzaklaşıyor.
Hayatım her gün daha çok pozitif oluyor.
Kendime her gün daha çok güveniyor ve inanıyorum.
Kendime ve hayatımdaki insanlara güvenim ve inancım artıyor.
Böylece hayatım çok daha mutlu ve huzurlu oluyor.
Sevgili okurlarım, her gece negatif düşüncelerden arınarak, pozitif enerjiyi kendinize çekin ve bu olumlama telkinlerine başlayın.
Kitabımdan alıntıdır
paylaşabiliriz
ışık olun ışıkta kalın
sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..