25 Şubat 2015 Çarşamba

TÜM YAŞAMIMI BU OLUMLAMA İLE ONARMAYA NİYET EDİYORUM

TÜM YAŞAMIMI BU OLUMLAMA İLE ONARMAYA NİYET EDİYORUM 

Geçmiş,Şimdi ve Gelecek yaşamımın güzel ve mutlu olmasını
onaylıyorum öylede oldu.
Ben mutluluğu seçiyorum .
Ben her sabah uyandığımda kalbimdeki mutluğu huzuru
onaylıyorum ve yaşadığım her gün için şükrediyorum teşekkür ediyorum
Kendimi ve yaşamımdaki herkesi her şeyi
Seviyor ve çok değer veriyorum .
Ben değerliyim etrafımdaki herkes değerli her şey değerli .
Ben sevgi doluyum aşk doluyum huzur doluyum.
Ben bir bütünün parçasıyım ve bütünde benim bir parçam .
Ben evrenle barış içindeyim …çünkü evren benim .
Her şey benim ..Ben her şeyim...
Aksu büyükatlı melek.
Alıntı yapılamaz
Face paylaşabiliriz
sevgilerimle ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..