2 Mart 2015 Pazartesi

OKURUM VE DANIŞANIMIN PAYLAŞIMI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... Melek ablama sevgilerimle..

OKURUM VE DANIŞANIMIN PAYLAŞIMI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM...
Melek ablama sevgilerimle...
Ablacığım seni tanımadan öncesini ve sonrasını seninle paylaşmak istiyorum çünkü yaptığın çalışmaları ne kadar isteyerek ve severek yaptığını biliyorum. Bunun karşılığında sana verebileceğim en güzel hediyenin hayatımdaki değişim ve dönüşümlerin hayatıma, aileme, nasıl dokunduğunu görmendi. Bundan 2 yıl önce kızımla avm de gezerken kızım kitap almak istediğini söyledi ve reyona yaklaştı. Bana bir kitabın renklerinin ne kadar güzel göründüğünü söyledi ve hemen 7 Adımda Kuantumla Hayatınızı Değiştirin başlığı ilgimi çekti. Kitabı hemen aldım. Tabii bu arada kitabın adı Kuantum... Herkes gibi bende hayatımda mücadeleler veriyordum. Okumaya başladım içinde yazanlar o kadar mantıklı ve kolaydı ki, hemen uygulamaya basladım. Kitabın yarısındaydım ki hayatımda hiç bilmediğim, hatta görmediğim şeyler olmaya başladı. Daha sonra kitap bitti ve hayatımda bir sürü şeyler kendiliğinden gelişmeye başladı. Fakat yaşamımla ilgili kontrol edemediğim şeyler vardı ve beni zorluyordu. Hemen kitabın sonundaki email hesabına mail attım. Önce korkarak yazmıştım ama sen hemen cevap verdin ve telefon numaramı istedin. Seninle görüşmeye başladıktan sonra hayatımın kontrolünü tümüyle elime almamı sağladın. O değerli fikirlerini hiç beklentisiz bir şekilde benimle paylaştın. Senin artık ailemden bir parça gibi olduğunu düşünmeye başladım. Hiç tanımadığım görmediğim biri bana arzu ettiğim hayatı nasıl yaşayacağımı anlatıyordu ve bu böyle devam etti. Çalışmalar, seanslar derken artık geleceğimin patronu oldum. Ne düşünürsem olmaya başladı. En son seninle yaptığım regresyon çalışmasından sonra korkular, endişeler, beynimdeki gevezelikler gitti ve onun yerine geleceğimi inşa etmeye başladım. Artık özgür bir ruh halim var. Korkusuz, başarılı huzur doluyum. Hatta artık maddi sıkıntılarım bile bitmiş de farkında bile değildim. Ablam bu satırlar bana verdiklerin yanında az bile ama cok uzun oldu diye kesiyorum. Seni çok seviyorum. Hayatımın parçası olduğun için teşekkür ederim. İyi ki varsın, iyi ki seni tanıdım. Darısı tanıma fırsatı olmayanların başına. Bu yazımı sosyal paylaşım sitesinde paylaşmanı isterim. Benim gibi herkes seninle tanışsın, hayatlarına dokunma fırsatları versinler ve kendi patronları kendileri olsunlar. Hayat kısa hiç bir anını kaçırmasınlar...
Aksu büyükatlı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..