2 Mart 2015 Pazartesi

Sevgili okurlarım 1 yıl öncesi bir çalışmamızdı .... ve beni en mutlu eden bölümde güzel kızımın iyileşmiş olması idi ve bana yazdığı mesajı..

OKURUM VE DANIŞANIMIN PAYLAŞIMI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM... 
Sevgili okurlarım 1 yıl öncesi bir çalışmamızdı .... ve beni en mutlu eden bölümde güzel kızımın iyileşmiş olması idi ve bana yazdığı mesajı..
Merhaba Aksu hanım nasılsınız ? ben harikayımbundan 2 yıl önce bu cıvıl cıvıl halımden eser yoktu ,bir gözüm dısarı fırlamıştı bir gözümde kendi kendine kapanıyordu; doktorlarım hepsi farklı bir sey söyledi en son göz tümörü olabilir denildiğinde ,ağlayarak size hastalığımı yazdım siz bana hemen döndünüz ve birlikte geçmişte bir yolculuk yaptık ,burada yaptığım yolculugun hastalığımın ana nedeni oldugunu ertesi gün doktorumdan ögrendim göz tümörü yok denildi geçmişimle barışmamın bir mucızesiydı sankı şifalanmam, ağlayarak sizi tekrar aramıştım bu defa mutluluktan ,benim şifam Rabbimin iznıyle sizden geldi, şimdi sanki farklı biriyim , herşeyin farkında olmaya çalışıyorum ve asla yalnız olmadığımızı biliyorum , size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum , sevgi ve saygılarımla..
Aksu büyükatlı melek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..