21 Temmuz 2013 Pazar

TEŞEKKÜR YORUMLARI ::::::: DÜŞÜNCELERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :::::::

Adsız "bağlantı tel:::::::0535 74762 65" kaydınıza yeni bir yorum yaptı: 

  • Mine Buyukatli Akgun Ben hipnoterapi esnasinda dusunemiyecegim hayalini kuramadigim guzellikler yasadim bu deneyim benim normal hayatimda cok buyuk yenilikler acti bakis acim duygularim tamamen degisti. Maalesef henuz vakitsizlikten iki kere yaptigimiz halde farkindaliklarim degisti.ayrica baska yasamlar ,baska ben vede beni baska yasamlar da baska kisiliklerle tanimak oldukca guzeldi.Butun parcalarimi toplamaya basliyorum sanirim.Bu arada butun bucalismalarin 2500 kilometre mesafede bir telefonla gerceklestirildigini belirtmek isterim.Umarim calismalarimiz devam eder.


merhaba.ben süreyya sevdim .aksu hanım.size ne desem, nasıl ifade etsem düşüncelerimi duygullarımı sayfalara sığmaz inan.ilk meleklerle yaşamak kitabı okudum. hemen hayatıma uyguladım.mucizeleri yaşamaya başladım.sonra sizinle tanıştım, en büyük mucize siz oldunuz.iyiki varsınız ve bu işi yapıyorsunuz.işinizde başarılısınız.şaşkinlık bbbbiçerisindeyim şu an.bu nasıl bir şey bir mucize...daha beni görür görmez sorunun yüzde 90 nını farkettiniz.hayatım boyunca farketmediğim beni siz farkettiniz.enerrji alanımdayaşayan o kızcağazı bulup, ikna edip, hem onu hem beni, .....yani nasıl anlatsan....zor bi iş. şimdi ağlamak istiyorum......aksu hanım .....meleğim.......enerji alanımdaki o 18 yaşındaki kızcağız gitmeseydi eğer ,başıma büyük dertler açacaktı kesin......ve ne ben ne eşim ne de bi başkası bunun farkında değil...sadece yargılıyorlar süreyya neden böyle diye...ama hiç bir şey sebepsiz değilmiş.....yılızın yada ketrin in ışığa gitmesiyle birlikte hayata yeniden döndüm. size minnettarım iyiki varsınız. çok ama çok teşekürler,, enerjinize yüreğinize sağlık. umarım aksu hn daha çok insanlara ulaşırsınız daha çok kişinin hayatına ışık tutarsınız.lütfen bunu yapın.daha fazla insanlara ulaşıp, onlara ışık olun.teşekkürler. sevgiler.Süreyya Sevdim. 



Adsız tarafından AKSU BÜYÜKATLI bloguna 10 Temmuz 2013 18:32 tarihinde gönderildi



semrakara_13 Temmuz 2013 10:31merhaba,çok değerli Aksu hn ile geçen hafta meleklerle ilgili kitabının elime geçmesi ile tanıştım..kitap bana önceden okuduğum kitaplardan çok daha güzel ,anlaşılır geldi.ve bizzat tanışmak istedim.doğrusunu isterseniz bu kadar sıcak,bu kadar yakın karşılanacağımı beklememiştim.çünkü biliyorum çok yoğun olurlar ve zaman ayırmaları zordur herkese.ama Aksu hn kesinlikle diğerleri gibi değil..inanılmaz ilgili,her konuda ,sanki kendi sorunu imişcesine yakından ilgileniyor.iyiki sizi tanıdım Aksu hn.ALLAH a şükrediyorum hep ,sizi karşıma çıkarttığı için.çok teşekkür ederim..iyiki varsınız .SİZİ SEVİYORUM...SEVGİLER
semra kara




Solmaz Erdemir

Aksu hanım bu günkü çalışmamızdan sonra 
kendimi çok iyi hissettim teşekkür ederim .

 "İNSANOĞLU BİR ZAMANLAR MELEK MİYDİ ?!!!!!" kaydınıza yeni bir yorum yaptı: 

merhaba Aksu hn..sizinle tanışalı henüz 4 gün oldu.ama inanın bana sanki yıllardır tanışıyoruz gibi..4 günde benim ve yakınlarımın gözle görülür şekilde hayatımız değişti.adeta bir sihirli değnekle dokundunuz hayatımıza.anlatılmaz yaşanır denir ya işte tamda öyle birşey..iyiki hayatımıza girdiniz.size çok teşekkür ederim..benim parayla ilgili sorunlarım vardı,bir türlü gelmiyor,alacaklarımı alamıyor dolayısı ile ödemelerimide yapamıyordum..ilk günden sağdan soldan inanılmaz şekilde gelmeye başladı.izininle paylaşacağım inş..bende merakla bekliyorum..Aksu hn iyiki varsınız.ALLAH sizi ve sizin gibileri başımızdan eksik etmesin Amin SİZİ ÇOK SEVİYORUM..SEVGİLER 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..