10 Ağustos 2013 Cumartesi

ENERJİMİZİ ÇEKEN İNSANLARA KARŞI KORUNMA (VAMPİRLER)

Enerjimizden beslenenlerden korunmanın en etkin yollarından biri kristal kuvars dır. Kristal kuvars uygun bir şekilde programlanıp takıldığında olumsuz enerjiler ve enerji vampirlerinden güçlü bir  korunma sağlanır.

Ben yıllardır danışanlarıma ve okurlarıma bu kristalleri kişiye özel şekilde çalıştım. Danışanlarım ve okurlarım bu kristallerin çok büyük faydasını görüyorlar. Dediğim gibi en güçlü korunma yöntemlerinden bir tanesidir. Kristaller çalışılan kişinin etrafında koruyucu bir kalkan oluşturular. Kişinin enerji sisteminin korunmasının yanı sıra enerji kalkanına gelebilecek zararları da onarırlar. 

Ayrıca enerji vampilerinden korunmak için vücudunuzun etrafını saran bir enerji, bir ışık kalkanı imgeleyin ve onu zırh gibi güçlendirin. Kendinizi  bu zırhtan yumurta içine alın ve
bunu her gün güçlendirin. Böylece enerjinizden beslenmesine izin vermeyin. Onlar  uykuda  iken ruhsal ve bedensel enerjinizi  çok daha kolay çekerler. Savunmasız oluşumuzdan dolayı daha rahat enerjimizi kullanır ve saldırırlar.  Bu nedenle uyandığınızda yorgunluk hali, mutsuzluk  hatta bazen kalpte sorunlar oluşur. Bunu bir çoğumuz farkında olmadan deneyimliyoruz.  Şiddetli baş ağrıları ile uyanmak vs gibi... Bu yüzden uykuya dalmadan
önce enerji bedenimizi kendini koruması için yönlendirmeliyiz.
Tıpkı bir dua gibi, "Uyanana kadar bedenimin ve ruhumun yaşam enerjisinin güçlü olmasını diliyorum" diyebilirsiniz.
Bu kodlamayı dua ile yaptığımızda içsel gücümüz uykuda iken bizi korumak için çalışacaktır.

* ENERJİNİZİ ÇALIŞTIRIN.
* ENERJİ KANALLARINIZI  AÇIN, GÜÇLENDİRİN. 
* İÇİNİZDEKİ GÜÇLÜ TANRI ENERJİSİNİ KULLANIN.
* İMGELEYİN VE ENERJİ MERKEZİNİZE ULAŞIN. 
* TÜM DİKKATİNİZİ İÇSEL ENERJİNİZE VERİN. 
* TANRISAL ENERJİDEN VE KOZMİK ENERJİDEN İÇSEL ENERJİNİZE, YAŞAM ENERJİNİZE ŞARJ EDİN VE BU ENERJİYİ TÜM BEDENİNİZE YAYIN. 
* OLUMLAYIN, UYUMLAYIN. 
* "BEDENİM VE RUHUM GÜÇLÜ ARTIK GÜÇLENİYORUM. DAHA ÇOK ENERJİ DOLUYORUM. ENERJİMDEN BESLENENLERE KARŞI  GÜÇLÜYÜM, GÜÇLENDİM" DİYEBİLİRSİNİZ. 
* BU TÜR ENERJİ ÇEKİMLERİNE MARUZ KALIYORSANIZ BU ÇALIŞMALARI SIKLIKLA TEKRARLAYIN.

Not: En etkili korunma yöntemi olan kristal kuvars için benden yardım alabilirsiniz. Mail adresim ya da bloğumdan bana ulaşabilirsiniz. Ayrıca da taşlarla ilgili yazı bölümümde bu konudan azda olsa söz etmiştim. Taşların frekansları çok önemlidir ve yüksek frekanslı taşlara yapılan bu çalışmalar sizler için en uygun korumayı sağlayacaktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..