21 Ağustos 2013 Çarşamba

RÜYALARINIZI ANLAMAK ,RÜYALARINIZ HATIRLAMAK, RÜYALARINIZI KONTROL ETMEK SİZİN ELİNİZDE .

  • Rüyalar bizim diğer alemler de iletişim kurmamızı sağlar ,. bilinçaltı ve bilinçüstü arasında bir habercidir . Rüyalarımızı zaman zaman hatırlamakta zorlanırız oysaki şimdiki hayatımıza bize büyük faydaları vardır bunlardan en önemliside bizlere fikir vermek olabilir. 
  • ben bir çok insanın rüyalarını hatırlamakta zorluk çektiği için bana başvurduğunu söylemek istiyorum ama zor gibi gelsede bir şekilde kendinizi eğitebilirsiniz. 
  • Öncelikle yatağınızın baş ucuna güzel bir not defteri ve kalem koyun . Rüyanızı uyandığınız an yazın uykunuz çok fazla açılmadan ve beden modunuz değişmeden gerinme tuvalete kalkma gibi mümkünse birde minik gece lambasıda olsun bir çok danışanım ses kayıt cihazına yada telefona kaydediyor çok fazla uykusu açılmadan yoksa unutuluyor sanıyeler içinde bir de ani sesle uyanılmışsa . 
  • İkincisi, rüyalar, ya da önemli bir şey hatırlamak istediğiniz o zaman bilinçaltınıza deyinki ( bilinçaltı sen söyle rüyamı ) .o an aklınıza bir söz ya da aklınızda bir rgörüntü belirir ve hemen hatırlarsınız .
  • Bilinç altı sizi uyarır .. bir renk, bir ses, bir koku rastgele bir görüntü. Bunu hemen yazın hatırlıyorum ne olursa olsun diye konut verin bilinç altına . Şimdi rüyanızı anlamlandıracak en iyi kişi sizsiniz iyi meleklerinizden de yardım alabilirsiniz yorumlar ve hatırlamalarınız için dua edin allaha onun rüya melekleri vardır size yardım ediceklerdir . evet aklınıza gelenler aman ne alakasız demeyin devam edin hatırlamaya ve yorumlamaya ve yazın alakasız bir şey bu demeyin öncelikle denRÜYALARINIZI ANLAMAK ,RÜYALARINIZ HATIRLAMAK, RÜYALARINIZI KONTROL ETMEK SİZİN ELİNİZDE .eyin ve kendiniz için bir şeyler anlamaya çalışın sizin için büyük öneme sahip olabilir. Araştırın özelikle semboller varsa eğer dikkat edin bir çok sorunu ortaya çıkarır. . 
  • sonra bu yorumları kendiniz için uyumlu bir hikaye oluşturarak bir araya getirin anlamları parça parça toplayın ve dizin Ben en küçük detayı bile yazarım danışanlarım yada kendim içinde olsa çok zevkli bir çalışmadır bu Ben görünüşte size anlamsız rüyalar üzerinde bile çalışın bakın neler buluyorsun tıpkı pazıl gibi .
  • Bazen rüyalarınızda aile üyelerinizle ya da arkadaşlarınızla , ruh dünyasından da (ölmüş yakınlarınızdan )mesajları alırsınız. İnsanlar genelde 'bir rüya gerçek olmaz falan derler ama çok gerçektir orasıda burası kadar gerçek unutmayın ' Bu farkındalığınızı genişleterek açarak ve rüyalarla bir çok soruna çözüm getirebilirsiniz . farkındalığınızı açarak bu rüya çalışçalarını yapmanız bir çok yeteneğinizi gizli kalmış yeteneklerinizi ortaya çıkaracaktır ve sizi güçlendirecektir ve zamanla lusid rüyalar yaşamaya başladığınızı göreceksiniz göreceksiniz. Yani rüyalarınızı kontrol edebilme yeteneğini kazanacaksınız birde en önemlisi görmek istediğiniz yerlere gidebileceksiniz rüya yoluyla Ben her zaman görmek istediğim yerlere gidiyorum ya da herhangi bir nedenle hayatta yüzleşmem mümkün olmayan sorunlarımla yüzleşebiliyorum sizlerde bunu neden başaramıyasınız . rüya harika bir zamandır. Bu astral seyahat için 
  • SEVGİLER :::::::

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..