21 Temmuz 2013 Pazar

BAŞMELEK CEBRAİL – GABRIEL BAĞLANTILARI

Sevgili okurlarım öncelikle dilekleriniz sizler ve sevdikleriniz için hayırlı, sevgi dolu ve iyi niyetli olmasına özen göstermelisiniz. Kötü düşünce ya da niyet içeren her türlü dileğiniz sizi yanlış kanallara yöneltebilir. Böylece melekler frekansına ulaşmakta güçlük çekersiniz.
Başmelek Cebrail yardımı ile yaşamınıza mucizeleri, değişim ve güzellikleri davet etmek için şimdi sizinle birlikte çalışmaya başlayalım. Öncelikle onu zihninizde çizdiğiniz bir resimle tasvir etmenizi öneriyorum. Bu resim sizin kendi duygularınıza onu nasıl görmek istediğinize bağlı olabilir çünkü bildiğiniz gibi melekler bedenli varlıklar değildir ancak insanlara ulaşırken zaman, zaman farklı beden ve şekillere bürünebilmektedir. Melekler ışık varlıklarıdır. Bu nedenle siz onları kalbinizde nasıl görüyor ve nasıl hissediyorsanız o şekilde yorumlayabilir, tasvir edebilirsiniz.
Çağrınızı temiz kıyafetler ve temiz bir bedenle gece yapmanız kanala çok daha kolay ulaşmanızı sağlayacaktır. Ancak gün içinde de bir kaç dakika zaman ayırarak ona çağrıda bulunabilir ve sorunlarınız için yardım isteyebilirsiniz. Başmelek Cebrail, resmini aklınızda çizdiğinizde bağlantı kanalını açmaya başlarsınız. Onu düşünmeniz dahi sizi duyması için yeterli olacaktır. Aklınızdaki bu resme yoğunlaştıktan sonra önce ona olan minnetinizi sunmanız gerekmektedir. Çünkü o koşulsuz, şartsız sizlere Allah’ın yüce katından sevgi, şifa, mutluluk ve huzur indirmektedir. Ona olan minnetimiz, sevgi ve saygımız sonsuzdur. Bu minneti çalışmaya başlamadan önce ona iletmeli, yaptığınız her çalışma sonunda ise meleklerinize teşekkür etmelisiniz.

Başmelek Cebrail, Allah’ın katından bize sunduğun enerjiler için sana minettarım. Lütfen, bana Allah’ın benim için belirlediği doğru yolu görmem konusunda yardım et. Acılarımı, endişelerimi al ve kalbimin mutlulukla, huzurla dolmasında bana yardımcı ol. Yaşamımı düzenlemek, ruhsal ve fiziksel olarak şifalanmam için bana yardım et... Senin kanalınla akan yüce şifa enerjisi için Allah’a şükürler olsun. Kanal olduğun için sana minnetarım ve teşekkür ederim.”

1 yorum:

  1. https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/2015/04/cuma-gunu-okunacak-zikir-ve-daularin.html

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..