2 Mart 2014 Pazar

BENİM DUAM TÜM İNSANLAR İÇİN . Af etmek..

BENİM DUAM TÜM İNSANLAR İÇİN .

Af etmek etkili ve özgürleştiricidir bunu kendin için uygulaman gerekir.
Sana çok zor gelebilir , daha merhametli olmak için yapmalısın , kendini sevmek ve kendinle iç barışı huzuru yaşamak istiyorsan içsel sesine yüksek benliğine izin ver bak nasılda sevgi şefkat merhamet dolu olucaksın yoksa
senin içinde beslediğin öfke ve kinin yine seni nasıl yok ettiğini görüceksin .

Bağışlamanın iyileştirici gücü ruhunun var olduğu ilk gün gibi geri gelerek tüm yaşamlarının bütünlüğü içinde şifalanma başlıyacaktır yolun aydınlanıcak ruhsal yolunda aydınlanma başlayacak, gerçeğin allahın ışığı yolunu aydınlatacaktır.
DUAM:
Sevgili kalbim affet, unut sev ,barış anla, dinle , önce benim kendini af etmemi sağla , yeni bir ben yarat , negatiflerden eksilerden haksız eylemlerden kurtulmamı sağla sevgili kalbim , sen kimseyi sorumlu tutma yaşadıklarımından yaşıyacaklarımında kader karma yasası olduğunu biliyorum unutma kalbim sana verilen yaşamın yada senin kabul ettiğin yaşamın sorumluluğunu biliyorum farkındalığımı hep açık tut kendime şu andan itibaren yeni bir yol çiziyorum aydınlanmış allahtan ve onun işigindan meleklerinden yardım istiyorum yeni yolumda sadece odur yardım edecek . sadece allah ve sen kalbim .
Aksu büyükatlı :
sevgiler ışık olun ışıkla kalın .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..