17 Eylül 2014 Çarşamba

zamanın hastalığına yakalandınızmı ...

Merhaba sevgili okurlarım iyi akşamlar dilerim .
MİNİ TEST: negatif düşünce hastalığı
Bakalım zamanın hastalığı negatif düşüncelere yakalandınızmı ……
1.Düzeltmeniz gereken olayları neden düzeltemiyorum diye düşünürmüsünüz?
2.Neden harekete geçemiyorsunuz diye düşünürmüsünüz?
3.Ne kadar mutsuz ve endişeli olduğunuzumı düşünüyorsunuz ?
4.Konsantre olmanın ne kadar zor olduğunumu düşünüyorsunuz?
5.Ne kadar mutsuz ve endişeli olduğunuzumu düşünüyorsunuz?
6.Takıntılarınızın sizi yiyip bitiriyor diyemi düşünüyorsunuz?
7.Yaşamınız boyunca ne kadar çok hata ve yanlışlar yaptım diyemi düşünüyorsunuz?
8.Zihnizninizde sürekli öyle yapsaydım böyle olurdu şöyle yapsaydım böyle olurdu diyemi düşünüyorsunuz.
9.Artık bitip tükendim diyemi düşünüyorsunuz?
10.Acı içinde ve bu acıdan kurtulamıyacak kadar pasif olduğunuzu düşünüyorsunuz?
11.Bu hayata neden geldim amacım ne anlamıyorum diyemi düşünüyorsunuz?
12.Kendinizi çok yalnızmı hissetiğinizi düşünüyorsunuz?
13.Eğer bu şıklardan size üçde biri var ise düşünmekten kolayca vazgeçebilirsiniz derim .
14.Eğer yarısını düşünüyorsanız yapmayın size yazık oluyor derim .
Eğer böyle düşünüyorsanız ve hepsini kendinizde hissediyorsanız EYVAHH derim .
Zamanın insanısınız negatif , pozitife dönüşerek kurtulmanız gerek dikkat edin
DEPRESYONDASINIZ….. kurtulmak çok kolay yeterki isteyin
Hayat güzel hiçbir şey için depresyona girmeye değmez ….
VIDI VIDI BOŞ DÜŞÜNCELERDEN KURTULMANIN YOLLARI VAR ...
Bu yazı alıntı yapılamaz
 paylaşabiliriz
Sevgiler
Aksu büyükatlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..